1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o dużym natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują towar bądź usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Sensownie wybierz lokalizację
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje wyjątkowo ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się kreatywnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Innowacyjne wpływy na reklamy zewnętrzne są znaczące, żeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była prowadzona przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak odmienna z owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak zapewnić im wartość, której również nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, aby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.